Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

Το δεντρο και το δασος...

Η αναγκη για σταθεροτητα μου διαλυει τις ωραιες στιγμες.Πραγματικα θα ηθελα να απολαμβανω τις ομορφες καταστασεις που μου τυχαινουν,μια στη συγκεκριμενη φαση,στον αισθηματικο τομεα ,χωρις να δηλητηριαζομαι απο τη σκεψη πως ειναι προσωρινες.Η φραση η ζωη ειναι ενα ταξιδι και πρεπει να το απολαυσουμε ,ακουγεται ωραια ομως για μενα πρεπει να υπαρχει ενα σταθερο  λιμανι...Αντι να απολαμβανω το τωρα σκεφτομαι πως δε θα κρατησει και χανω την ουσια και τη μπαλα!!!Πιστευω ομως πια πως ο ανθρωπος μπορει να αλλαξει, οποτε ευελπιστω καποια στιγμη να αλλαξω σταση και να αγκαλιαζω ο,τι καλο μου συμβαινει χωρις
  φοβο,
απολαμβανοντας τις ομορφες στιγμες που μου αξιζουν!

1 σχόλιο:

  1. Κ. όλοι μας έχουμε ανάγκη από ένα λιμάνι, το "ταξίδι" πρέπει να το μετατρέψουμε σε πραγματικότητα,το ταξίδι, όπως και η αγάπη, εκφράζει μια απόπειρα να μετατρέψουμε το όνειρο σε πραγματικότητα..

    Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή